Pole kahtlustki, et kliendi tagasiside on ettevõtjale oluline. Lisaks positiivsele tundele annab see ettevõtjale väärtuslikku infot oma toodete ja teenuste arendamiseks. Tagasisidet saab koguda ning mõõta erinevatel viisidel. Paberileht ja pliiats hotellitoas on tuntud, kuid kaduv nähtus. Paljud broneerimisplatvormid saadavad meeldetuletuse ja annavad võimaluse täita tagasiside peale külastust. Samas annab suur hulk külastajaid vabatahtlikult oma tagasiside avalikult näiteks ettevõtte äriprofiilile Googles.

Sellised erinevad avalikult jäetud klientide hinnanguid ning tagasisidet aitab kokku koguda ReviewPro platvorm, mis otsib ja analüüsib pidevalt seda tagasisidet 175 online kanalist ja 45 keeles. Eestis on turismi sihtkohad liitunud ReviewPro platvormiga ning kogu Eesti tulemusel hoiab silma peal Visit Estonia. Tagasisidet mõõdetakse juba mitu aastat ning sihtkohad jälgivad oma piirkonna GRI-d (Global Review Index) ehk tulemusnäitajat. Lisaks GRI-le saavad sihtkohad vaadata tagasiside hulka, tagasisidele vastamise osakaalu ning peamisi mõjutajaid.  

Tulemustest saavad kasu nii ettevõtted kui sihtkoht tervikuna. Kogutud info põhjal saab oma tooteid ja teenuseid ka parandada ning arendada. Samuti annavad tulemused aimu trendidest.

Piirkonna tulemusnäitajat GRI mõõdetakse platvormile liidetud ettevõtete tagasiside kaudu. Platvormile liidetud ettevõtted on nähtavad puhkaeestis.ee andmebaasis, neile peab olema külastajate poolt antud viimase aasta jooksul ning piisavalt palju kordi. Täpsemat seisu enda ettevõtte kohta saavad liidetud turismiettevõtted vaadata oma puhkaeestis.ee kasutajakonto kaudu. Piirkonna ülevaadet anname jooksvalt meie kohtumistel ettevõtjatega ning saab küsida ka konsulteerides DMO meeskonnaga. Peamine kontakt DMOs on Anneliis Jool.

Harju-, Rapla- Läänemaa DMO 2024 a. 5 kuuga majutusasutustele ja turismiobjektidele antud hinnangu koond võrrelduna sama periood aasta tagasi.


Harju-, Rapla- Läänemaa DMO 2024 a. 5 kuuga toitlustusasutustele antud hinnangu koond võrrelduna sama periood aasta tagasi.


Tunnustame:

Kõrgemaid hinnanguid saanud toitlustusettevõtted piirkonnas. (*tähestikulises järjekorras, RP andmed 5 kuud, 2024)

Dirhami kalakohvik, Läänemaa
Hapsal Dietrich, Läänemaa
Hüüru Trahter, Harjumaa
Krantsi Tavern, Raplamaa
Lahepere Villa, Harjumaa
Ott&Matilda-Laulasmaa Cafe, Harjumaa
Rado Restoran Haapsalu
Scottish House, Harjumaa
Taksi Pubi, Läänemaa
Von Gernet kohvik/restoran, Haapsalu
Vaga Mama Haapsalus
Vaga Mama Raplas
Valkla Rannarestoran, Harjumaa
Valkla Forell, Harjumaa
Wiigi Kohvik, Läänemaa
Von Gernet kohvik/restoran, Haapsalu
Ööbiku gastronoomiatalu, Raplamaa

SA Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus

Sirge 2, Tallinn 10618
info@heak.ee

Privaatsustingimused
Oma veebilehel kasutame küpsiseid. Küpsised aitavad analüüsida veebiliiklust ning annavad meile statistilist teavet.

Kontrastsus

Käesoleval veebilehel on võimalik muuta sisu kontrastsust, et lugemist hõlbustada.

Sisu suurendamine

Sisu suurendamiseks soovitame kasutada veebilehitsejale sisseehitatud funktsionaalsust: hoidke all Ctrl klahvi (OS X operatsioonisüsteemis Cmd klahvi) ja vajutage samal ajal + või - klahvi.

Teine mugav võimalus on kasutada hiirt: hoidke all Ctrl klahvi ja samal ajal liigutades hiire kerimisrulli. Tagasi normaalsuurusesse saab, kui vajutada samaaegselt Ctrl ja 0 klahvile.

Kõik enamlevinud operatsioonisüsteemid sisaldavad seadeid ekraanil esitatava sisu suurendamiseks.

Windows 7’s leiad programmi nimega Magnifier, kui vajutad all vasakul “Start” menüü nupule, trükid Magnifier (piisab juba mõnest esimesest tähest) ja vajutad Enter. Avaneb väike aken, milles on kõik on suurendatult. Vaikimisi jälgib programm hiire kursori asukohta. Windows XP’s leiad Magnifier’i kui liigud Start > All Programs > Accessories > Accessibility > Magnifier.

Apple arvutitel tuleb suurendamise kasutamiseks navigeerida järgnevalt: Apple menüü > System Preferences > Accessibility (või Universal Access) > Zoom.